Powered by Blogger.

Follow by Email

TEROPONG ASKAR ABAH...

by - January 24, 2019


Sememangnya orang perempuan sifat mengemas tak boleh nak hindari...dah dilatih oleh 
mak abah CM.

Baru ni ..kemas dan selongkor barang2..lama abah terjumpa la..teropong ajaib..
heheheh..tak de la..ni la teropong yang abah guna dulu.mase muda2..zaman askar melayu..

Arwah Abah aku dulu salah seorang dari rejimen askar melayu.tak silap aku..
Batalion infantri yang ke13...

3 Tahun lepas ade la buat reunion tapi di Junjong..Kedah.

Nak tau pe yang mala maksud kan Rejimen askar melayu 13...

nanti mala karang cerita lain..ok :)

You May Also Like

3 comments

  1. kehidupan di sekeliling askar, pasti tak lari dari kenangan. sama lah kita, hehe

    ReplyDelete
  2. wahhh legend benda ni.. kita singgah n follow sini ya https://faradidi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow! boleh teropong dalam gelap ke tu?

    ReplyDelete